Back on track



Ja, jo tack, jag har nog världens goaste katter! Inga fel det inte.
Idag ska jag lussa på Musikskolans julshow. Är inte ett dugg pepp på det, men jag kan ju inte dra mig ur så fort jag känner att det finns någonting som tar emot.

Har ju även börjat på Bregårn nu och det känns faktiskt jätte bra, känner att jag verkligen kommer att trivas med att gå media.
Just nu har jag väll inte varit med på så många lektioner utan vi har för det mesta hållt på och planerat en massa inför Bästivalen, jag tror faktiskt att den kan komma att bli riktigt bra, men det får vi reda på om den blir på fredag. Och lycka till Ewe, haaaaaaaha.

Igår var även niorna på besök, och jag hoppas de förstår vilket program som är bäst?
Självklart snackar jag om media, ooohja.
I och med att niorna var där så var det ju lite aktivt i fotostudion osv, var kul att kolla på eftersom att jag inte varit med på något sånt där förut.
Men Me2 höll på och spela in väder, nyheter osv, niorna fick även testa att ta kort och i slutet fick de en möjlighet att testa att stå framför kameran och testa att vara nyhetsuppläsare och "väderkille/tjej".

Kommentarer
Postat av: ewwe

haha tack tack, jag kommer behöva många lycka till om jag ska klara detta! :D

2008-12-11 @ 16:35:55
URL: http://ewweee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0