But it's sad and it's sweet and I knew it complete




Idag blir det julklappshandling för fulla muggar. Ska snart bege mig inåt Karlskoga city med mamma, brorsan och mormor. Har ännu inte kommit på vad jag ska köpa till alla. De enda som jag vet klart till är mormor och farmor, deras julklappar kommer nog bli de bästa. Ska in på tygaffären och köpa massa plädtyg och sätta mig här hemma och sy en varsin pläd till dem. Men för att göra det lite mer personligt så ska jag ta mig orken att brodera in en speciell text på var och en. Tror ni inte det kommer att uppskattas!? Jag tror nog de blir mer glada utav det än att få någon gammal sak. Det är många som köper prydnader till deras mor/far föräldrar. Men egentligen, hur kul kan det vara. Visst om det är någon som samlar på det, men sen då?
Jag skulle verkligen inte glädjas, gammal som ung, om jag fick en porslins katt i julklapp.

När vi ändå är inne på det här med att sy så tänkte jag berätta att min klänning till nyår kommer bli skit snygg och helt UNIK. När jag är inne på tygaffären så ska jag passa på att köpa något häftigt tyg åt mig själv.
Jag hittar ju verkligen ingen klänning alls som tilltalar mig, och om jag väl hittar en så är det en som någon annan också har. Och hur kul är det när fyra personer på samma fest strosar runt i en precis likadan klänning från Gina.
Jag kommer ha den snyggaste och unikaste klännigen där jag finner mig, hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja det är ju klart man går upp tidigare då! :)



En sak man inte får missa på julen är då kalle anka! :D

2008-12-20 @ 11:58:15
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: Lisa Lind=)

har just städat så nu sitter jag och pratar i telefon ^^ sen ska jag blogga lite och läsa vidare på alla andras bloggar :P

2008-12-20 @ 14:21:11
URL: http://nogg.se/liddo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0