Gud vare sig du vill eller inte.

Ännu en dag avklarad, goigt!
Tandläkarn var en pest, först kollade en jävligt läskig kvinna på mina tänder och röntgade.
Efter detta fick jag ligga där helt själv i ca trettio minuter och vänta på en annan kvinna som skulle kolla hur mitt bett var.
Det var ju helt okej.

Det blev dags för skolan och jag missade bussen med ca 1 minut och såg den åka förbi mig i slowmotion,
Staplade vidare till Talldungens busshytt, eller heter det talldungen? Saksamma.
Där orkade jag inte stå och vänta i ytterligare trettio minuter så jag gick ner till Coop och köpte en kexchoklad.
Gick sedan på bussen och begav mig till skolan.

Gick direkt till aulan och fixade med Bästivalen.
Skrev engelska prov datakunskapsprov med. Gick gör bra!

Tog bussen hem och åt choklad, åkte till karlskoga och hämtade mitt busskort och handlade priserna till bästivalen.
Skor fick jag även välja ut som en julklapp med, äntligen något som inte förvandlas till en stor blaskpöl såfort man sätter foten utanför dörren.

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0