Oh praise the lord

Ett halelujha moment så att säga, idag kan jag ha på mig mina disel jeans utan att de slaffsar runt magen och känns som att de är gjorda för två.
Min vikt börjar äntligen bli normal igen, känns hur bra som helst!
Allting går jävligt "JÄÄGÖÖ".

Tandläkarn idag, alltid lika roligt.
Finns det någonting värre än när du får en tandläkare som inte visar någon respekt alls och bara gröper i din mun utan att ta på sig handskar?
Sure, de tvättar händerna med det där speciella medlet, men sen då? Det tar väll ändå inte bort alla bakterier.
Tänka sig hur mycket smuts och bakterier de har under naglarna som faller ner i munnen som en blåsig snöstorm?
Nej! Stop och belägg, det är väll nästan en självklarhet att innan man stoppar sina fingrar i en okänd persons mun så tar man på sig handskar, that's it!?

"Om du älskar livet så kasta inte bort tiden, för livet är gjort av tid." - Benjamin Franklin

Kommentarer
Postat av: pontaaaa

Hahah fan va kul! :D



Har du prata något med honom efter allt det där? :D

2008-12-16 @ 15:51:25
URL: http://pontaaaa.blogg.se/
Postat av: lindda

Jo det är ju inte fräscht, men det är nog äckligare för dom egentligen, tänk dig och hålla på med fingrarna i nåns mun, så dom tandläkarna som inte har handskar är ju äckliga!

2008-12-16 @ 17:48:20
URL: http://llindanordwall.blogg.se/
Postat av: pontaaaa

SV: Haha, du borde ta kontakt med honom bara för skojskull? :D Leta upp han i någon gammal skolkatalog!





Jag tror att de har mindre bakterier än va du tror på händerna ;D

2008-12-16 @ 17:54:39
URL: http://pontaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0