She's such a charmer!


Så här ser min skärm t på laptopen efter en natts sömn. Nu vet jag inte hur jag ska få tillbaka den till det normala igen. Kan ju inte sitta och luta huvudet i 90 grader bara för att kolla normalt på den. Nej, nu får pappa rycka in med alla stryrkor han har!

I och med att den inte vill visa sig normal får jag sitta på pappas dator. Är faktiskt jävligt skönt att sitta vid en vanlig stationär dator, vid ett skrivbord, i en datastol. I stället för att bara ligga i sängen med datorn i knät.

Hör själv hur slaffsigt det låter, jag får upp en bild av en tjock kille som ligger i sängen men ena handen innanför kalsongerna och ena handen i en chips påse flötandes framför en bra film på datorn som ligger en halvmeter framför honom och sakta förstör hans ögon.

Nej men så är ju faktiskt inte fallet för mig, haha. Jag ser förhoppningsvis inte så slaffsig ut när jag ligger där i sängen med datorn. Jag är ju faktiskt bara kanske 1 av flera miljoner som gör detta, och de övriga miljonerna ligger i usa och utgör sig för att vara karaktären som jag tidigare beskrev. Dock har de nog ingen chipspåse att ha handen i utan istället för den så har de en "box" med typ bbq chicken i eller buffalo chicken wings som det ofta brukar vara. De suger av allt fett från fingrarna för att inte mista någonting utav de goda som kommer med klycklingen, sedan så överdriver de med smackingen direkt när munnen kommer till fingerspetsens topp och ska lämna fingret, för att uppnå det ultimata med kyckling ätandet.

Kings Of Leon - Use Somebody, värt att lyssna på. Hur bra som helst. Jag vet inte hur jag hittar all bra musik!
Kings of leon har även en jävligt härlig bas i nästan alla låtar, känns hur härligt som helst i kroppen med musiken på hög nivå!


Kommentarer
Postat av: ewwe

Kings of leon är hur grymma som helst :D

2008-12-19 @ 12:06:33
URL: http://ewweee.devote.se
Postat av: pelle

Haha, hur lyckades du med det där?

2008-12-21 @ 21:26:08
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Haha, men är det bättre nu då?

2008-12-22 @ 06:39:19
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0