Varje dag föds en unik person, samtidigt som en person går ifrån att vara unik.

Ja, jo eftersom att min blogg är så himlans intressant kan jag ju försöka skriva ett inlägg om mig själv.

Jag dricker åtminstonde en cola per dag. Vanlig. Ingen jävla fake Zero eller Light.
Innan jag går till skolan måste jag få i mig en kopp kaffe, vanesak?
Jag är sjukt sockerberoende, mitt humör hänger på vad försorts socker jag får i mig.
Jag har en fult stort födelsedagsmärke på högra smalbenet.
Jag hatar att motionera, tillfällighet?
Fotografera är så jävla kul!
Sjunga är en stor hobby.
Jag vill kunna spela piano.
Jag oroar mig inför framtiden.
Smink är en utav de bästa sakerna som påkommits.
Johan Palm suger apa!
Jag är tycker att Robin B från idol är grymt snygg, när han inte ler. Han kan bli emo, någonting som bör diskuteras?
Mina naglar går av jätte lätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johan Palm är Sveriges stolthet

2008-12-18 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0