En busschaufför

Åh min skapare. Nu är jag riktigt proppmätt. Har nyss ätit frukost och självklart åt jag weetabix som är både grymt mättande och också nyttigt! Nu kommer jag nog inte orka äta på hela dagen!

Sitter och väntar på klockan ska bli kvart över 7 så att jag kan knalla neråt till bussen. Orkar inte sitta på den där fula saken länge till.
Som när någon som man inte känner, sätter sig brevid en. Ja, det är bara jobbigt. Jag brukar ha oturen att denne person jmt ska krångla med saker, ta av sig väska, ta av sig jacka, ta på sig bälte, krångla med någonting i väskan som nu ligger på golvet.
Ja och hur stör då detta mig? Jo, det ska jag tala om. I och med att denne person krånglar så mycket så tar den även stor plats. Stor plats med armarna, liten plats åt mig. Detta gör det då omöjligt att sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0