Galen person, jo tack!

Är nyss hemkommen från mormor, jag måste då säga att jag har en förjävla go släkt alltså. Alltid roligt att höra deras underliga konversationer. Idag var samtalsämnet alkohol, som det har varit många gånger förr men det är alltid lika kul. För varje gång så finns det någon rolig historia att lyssna på!
Men mormor har inte tappat stinget än heller.
Vi snackade om att Marcus lärare tog ca en timma på sig att beskriva vad en trekant var, då menar jag en triangel. Men mormor kom ju genast att tänka på andra saker och slänge ur sig "ja en trekant kan vara många saker;)". Haha och du har så rätt så mormor en trekant kan vara många saker.

Men väl därborta bjöds det på gör goda mackor, kakor och diverse ting. Men jag är ju nyttig jag, så jag åt bara en sockerkaks bit och tre mackor. Har ju inte hunnit äta något idag så därför vräkte jag i mig massa.

Såg även till min förvånad att Nashi päron kostar 25 kronor kilot på kronhallen i karlskoga, jag blev då självklart mycket glad eftersom att jag köpt mina Nashi päron på Coop här i Degerfors för endast 13 kronor kilot!
Det lönar sig att hålla ögonen öppna ibland!

Sitter ju och försöker hitta på saker att skriva om här, därför att jag vill fylla ut bilden med text enda ner. Men jag är ju inte så gör smart jag, tänkte ju inte på att jag kunde förminska bilden lite. Nej så smart är inte jag!
Nu ska jag i alla fall skicka in lite uppgifter som jag gjort klart, OCH nu kom jag ju på världens jävla tabbe! One tree hill och Samantha who kom ju faktiskt ut idag!? Och jag har inte laddat ner dem ?:S Vad är jag för en förskräcklig person egentligen, så här kan jag ju faktiskt inte hålla på! 
Blev dock lite längre än bilden såg jag nu, men det är ju skit samma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0