Galet goigt


Gud vad skönt det är när man äntligen är redo för sängen så här på kvällskvisten! Ansiktet ren gjort och insmörjt, nyborstade tänder. Gud vad härligt det är!
Bara krypa ner i sängen och mysa. Skulle dock inte klaga om en man kom och kröp ner här brevid mig. Skulle vara helt perfekt, för gud så jag saknar att ha någon att sova med! Det är ju så himla mysigt..

Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film med Jennifer Aniston som nyss kom ner till min hårddisk, kan det bli bättre? Skulle nog inte tro det!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ck

ja fan vad underbart det skulle vara med en man bredvid sig. finns inge härligare med att ha ngn bredvid sig, ngn som håller om en och pussa godnatt! o när man vaknar o säger "godmorgon" :)

2008-11-13 @ 23:25:48
URL: http://ccck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0