God morgooooon

Dags för skola snart. Inte kul alls. Sedan tänkte jag fel med bussen, börjar tjugo över nio så jag tänkte ju att jag kunde ta fem över åtta bussen. Men nu så här i efterhand så kom jag ju på mig själv med att jag inte hinner i tid. Kommer visserligen bara tio minuter försent så det är ganska lungt, men endå!

Idag ska jag på ännu ett lucia möte. Antar att vi skall börja öva på sången denna gång. Ska bli otroligt kul, saknart så otroligt mycket!
Ja, jag blev ju uttagen till Lucia kandidat, haha. Och alla tycks lär ha lagt märke till min fina bild i tidningen, eller allas fina bilder i tidningen. Ingen ser ju direkt bra ut. Men jag kan faktiskt skylla lite på att jag låg och sov 20 minter innan det där kortet togs. Det var ju valvak på kvällen och jag var tvungen att vara utvilad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0