I like to move it, move it!

Nu var det gjort, nu har jag klippt av mig håret till en page. Men ni behöver inte oroa er, bilden ni kanske får i huvudet som visar att mitt hår slutar under öronen kan ni ju sudda ut direkt för så är inte fallet. Håret slutar ungefär vid nyckelbenet och jag är faktiskt jädra nöjd just nu. Känns bra med en förändring, med något nytt!
Måste ju faktiskt tacka Sanna som klippte mig, she's got some crazy skills!

Igår var nog förövrigt den tråkigaste dagen jag någonsin varit med om. Låg bara hemma framför datorn, kan inte ens säga att jag satt vid datorn för att jag gjorde ingenting. Jag bara låg i flera timmar och fick rysningar av rastlösthet.
Tillslut ringde Jennie och ville att jag skulle komma upp till Jonas, men det var för långt för mig att gå mitt i natten så till en början dissade jag det erbjudandet tills att hon fixat skjuts åt mig.
Väl där uppe bjöds det på dricka så det gjorde ju dagen lite bättre i alla fall. Knallade hemåt runt klockan två och det var ruggigt kallt! Jag frös så mycket om fötterna så att de kändes runda, jag kunde knappt gå till slut för att smärtan bultade ut i hela kroppen på mig. Läskigt sånt där!

Kommentarer
Postat av: ck

men skämta inte vad bakis jag är. går fan aldrig över heller :)

2008-11-09 @ 19:16:43
URL: http://ccck.blogg.se/
Postat av: Nado

kunde ju ha ringt efter skjus:P

2008-11-10 @ 02:20:50
Postat av: Jennifer

Men jag tänkte att du kanske inte ville ge dig ut mitt i natta :p haha

2008-11-10 @ 07:34:51
URL: http://afabulouslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0