Idol is the shit, don't tell me otherwise!

Herregud, efter varje gång jag sett Idol så är jag så extalterad utav glädje men idag var det någonting speciellt. Jag är fan stolt över att jag bor i Sverige när jag ser sånt här. Idol idag var hur grymt som helst och just nu vill jag inte att en kotte ska lämna Idol. Alla var så grymt jävla bra idag! Johan har jag alltid svårt för och hade det även idag, men han gjorde ett bra jobb och förtjänar att stanna.
Men jag vet inte ens vad jag ska skriva, det är helt sinnes sjukt så bra det var! Ge mig mer!
Och nu har jag ändrat mina favoriter i Idol, det är fortfarande Anna som har en sådan jädra extensionell röst, sedan till min nykomling Kevin. Hur grym som helst är killen, tror han kan komma väldigt långt om han bara lägger manken till.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lars är riktigt bra och han kommer ju från Karlskoga också där jag bor ;p

Sen johan , anna och robin B hejar jag :p

Kevin och Alice är jätte bra men hejar inte på dom

sen robin E kan dra :p

2008-11-09 @ 09:57:47
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0