I'm starting to get better!

Åh, håller äntligen på att friskna till! Har inte feber längre, och har det mycket lättare att svälja! Fick även i mig ett ägg förut. Men mina matvanor de senaste dagarna gör det otroligt jobbigt att äta. Eller inte att äta men delen efter att man har ätit. Utav minsta lilla blir jag proppmätt. Ge mig tillbaka min gamla apetit, ge mig 9:de klass apetit!

Drömde förövrigt världens råskevaste dröm i natt. Kan inte ens förklara den så skev den var. Handlade om övernaturliga saker i alla fall. Sarahs garage handlade det med om, jag flög ut ur en bil. Något övernaturligt fick mig att snurra som en kebabspett på turbo med ett mystiskt piano ljud på tre toner i bakgrunden. Var ganska ball när jag vaknade i alla fall, fick inte ur det där ljudet ur huvudet och jag fick massa konstiga hallucinationer. Coolt var det, kan även slå till med att det var gö?

            

Kommentarer
Postat av: camilla

tack ;)

2008-11-19 @ 17:08:54
URL: http://cammiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0