It ain't over 'til the fat lady sings.

Skönt det är när man inte kan sova och man vet att man måste upp tidigt dagen efter. Nej, jag skämtade bara för er som inte förstod det. Det är extremt jobbigt, är inte ens trött och ska pallra mig upp klockan halv sex imorgon bitti för att ställa mig i duschen och sedan åka till skolan. Känns jävligt ovärt faktiskt!
Håller i alla fall på att tanka ned några filmer nu, en är redan klar och den tänkte jag lägga mig och kolla på alldeles snart.
Den första är Dead Silence och den verkar vara något så fruktansvärt bajäcklig så det nästan skriker om det. Otecknade Peter Pan står även på laddning den med, så otroligt bra är detn Som jag kommer ihåg i alla fall. Håller även på att ladda ner en "film" som heter "Självmål och fotbolls tabbar" och ja, namnet säger sig självt.
Sist men inte minst håller jag på att ladda ner en ljudbok. Fredrick Taylor - Berlinmuren. Skildrar Berlinmuren som under 1961 -1989 delade den forna tyska rikshuvudstaden i två delar. Kan vara ganska intressant faktiskt!:)
Nej nu ska jag slå på den första filmen och skita på mig!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0