It's kind of hard to make a desicion sometimes

Har beslut ångest. Vet inte om jag ska valvaka inatt eller inte. Känns inte som att jag är så jävla taggad till det, visst det skulle ju vara kul och så. Men nu är det såhär att jag har inte sovit bra de senaste nätterna, inte bra alls, och jag känner att jag måste prioritera mig själv först och främst. Jag måste ta en day of och vila upp mig utan tankar på annat för nu börjar det bli lite mycket som går runt där uppe i hjärnan på mig.
Sen i och med att jag har det där lucia mötet klockan halv 5 idag också, kommer hem från skolan klockan två och då ska jag äta och duscha. Så jag får inte direkt mycket tid över för mig själv innan lucia mötet kommer. Och Heden skulle hämta oss runt klockan 6.
Så jag känner att jag egentligen bara borde gå på lucia mötet/träffen och sedan gå hem, slå på en film eller vad som helst, ta ett avkopplande bad för att sedan bädda ner mig i tid för att någon gång försöka bli utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0