London as we know it

Just ja! Glömde ju att skriva att jag kanske ska till London över nyår. Kan bli grymt kul, om man ska vara någonstans på nyår, då ska man vara i London. Skit i sälen, herregud. Hur kul kan det vara, det är mycket billigare att åka till London i ett par dagar än att åka till sälen. Så varför inte ta den resan istället, du får säkerligen ett mycket coolare minne utav det! London av alla ställen är ju underbart. Inte för att jag varit där, men det säger sig ju självt.
Frågan är bara om jag ska våga ta risken? Jag är ju faktiskt inte 18 än, så jag måste ju antagligen strida mot lagen om jag ska dit. Om det väl går bra så är det ju rå ballt, men om saken inte skulle finnas i Guds händer så skulle jag nog inte överleva en dag till. Nu är det bara att grubbla vidare, ingenting man bara tar som en vild risk direkt.
Adios Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0