Ont det gör ont men det går!

Är det inte helt typiskt att när man varit sjuk en längre tid och det äntligen börjar gå över, så blir det bara värre? Det är så jobbigt. Speciellt nu när det är så mycket sång i och med att Lucia är på gång.
Så nu sitter jag här med en halsmandel som känns lika stor som en pingisboll, och två inflamerade lymfkörtlar.
Det är just my luck! Alltid ska det komma upp någonting som ska störa vardagen på något sätt.
Och det värsta är säkert att komma. Skulle inte förvåna mig om febern smäller till snart. Känner mig redan helt öm i kroppen, fösen hela tiden, tröttheten har slått in och jag måste ju även vara yr på allt detta med. Det räcker ju inte med allting annat som jag redan har! Nej då, självklart ska det vara allting på samma gång!

pöss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0