Paus från skolan!

Idag stannade jag hemma från skolan för att plugga ikapp allting. Kan behövas faktiskt. Men nu är i alla fall PPT presentationen inlämnad och klar, känns skönt. Ska snart börja med ekomonin arbete med. Ska försöka hinna klart med det mesta idag så att inte tiden inner iväg och jag blir lika tids stressad som förr. Nu med Lucian och allting får jag verkligen försöka ta mig tid till att hinna med allting. Inte bara sitta och slappa hela dagarna framför datorn! No more lazy girl!
Nej nu ska jag först kolla på Ghost whisperer och sedan dra igång med pluggningen!

Kommentarer
Postat av: bella

Ja tänk om jag var så duktig och kunde plugga ordentligt haha.. Kör hårt! Ett tips bara, du har några år kvar, när du har slutat, välj ett jobb som du verkligen trivs med! Prova på att jobba på så många olika ställen med så mycket olika människor som möjligt om du kan.. Det är bästa sättet att lära sig och veta vad man verkligen vill göra! :)

2008-11-12 @ 11:57:27
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: ck

Nej men vad söt du är! tack för det :)

Haha du är inte den första som tycker jag är dryg o sur, det har jag hört många ggr ;)



Eller hur, det är så jävla sant. för det har jag fattat nu :)

2008-11-12 @ 12:28:14
URL: http://ccck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0