Sometimes you need to work for what you want.

Nu är jag snart redo för skolan, orkar egentligen inte. Är ju så himla trött! Men det finns ingenting att göra åt direkt, man kan inte bara skippa skolan för att man är trött.

Måste verkligen försöka ta tag i skolan snart. Gå ut med fina betyg skaffa ett bra jobb, plugga vidare. Om man vill komma nånvart i livet måste man jobba för det.
Alla föds inte som bortskämda brats men en sten rik pappa som ger dig allt man pekar på. Allting serveras inte på ett silver fat här i livet. Det har jag förstått nu. Om du vill göra någonting, då måste du också jobba för det.
Det ska jag göra med. Jag ska jobba för att komma bort från Degerfors, jag vill se världen. Jag vill resa, jag vill uppleva nya saker. Ibland kanske det känns svårt och man vill bara ge upp, men det är då du måste pusha dig själv!
Nej, nu måste jag fixa det sista och gå till bussen! Hörs senare! Pusss.

"When there is something you really want then fight for it. Don't give up no matter how hopeless it seems to be & when you've lost all hope, ask yourself if you're gonna wish that you gave it one more shot because the best things in life don't come free."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0