The winner takes it all

Man måste lära sig att prioritera. Det är en sak man måste kunna göra, prioritera jobb/skola/vänner/familj och så vidare. Man kanske inte kan sätta fester framför skolarbeten hela tiden utan måste kunna prioritera detta. Du måste även kunna prioritera bort saker en del dagar så att du får vara för dig själv.
Som jag, jag känner att jag behöver få ta det lugnt ett tag innan jag kan kan ta tag i skolan och allt vad det är. För som det är just nu är jag alltid tidstressad, orolig och allt vad det är. Det gör så att jag inte kan ta tag i skolan. Jag måste ta tag i mig själv innan jag gör någonting annat. Thats it!

Nu ska jag återgå till ekonomin. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0