There's a big day coming

Okej, nu har jag nyss varit på bingo. Lite långtråkigt i längden men det är nog någonting jag kommer ägna mig åt när jag kommer upp i åldern. Just nu kändes det bara som bortslösade pengar, mamma vann ju dock 200 kronor, grattis mamma!
Bingo är nog den ultimata tant sporten tror jag, för att hålla igång fingrarna menar jag, haha. Nej men det är faktiskt nog det stället man ser mest äldre damer/män på faktiskt. Vissa hur griniga och klagiga som helst och vissa som bara sitter där och är hur söta som helst!
Måste bara till lägga att jag faktiskt var nära på att vinna ett par gånger, men icke!

Nej, nu ska jag lägga mig och kolla på film sen sova!


Kommentarer
Postat av: C

sv: haha okej :P

2008-11-06 @ 23:04:07
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo det är sant. Det är ju inte direkt så att man häver ur sig sin livs historia för vem som helst sådär. Oftast brukar jag också säga att allt är bra, även om det inte är det. Det blir bäst så helt enkelt.. Både för att folk reagerar så konstigt och att man ska slippa berätta mer.

2008-11-07 @ 19:58:35
URL: http://yournumberfour.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0