TJE!

Igår blev det skolan för min del, hem och äta för att sedan bege sig till musik skolan för lucia träning. Var jätte kul igår faktiskt, gick igenom massa praktiska saker och sjöng lite på låtarna med.
Farmor har tydligen samlat ihop omkring en 50 röstsedlar!? Haha, jag förstår mig inte på henne, hur hon kan vara så engagerad i allting. I just love you grandma!
Idag ska jag först till skolan, har idrott först på morgonen, sedan lunch, ekonomi och matte. Usch, världens tråkigaste dag typ. Blir väll inte bättre när jag kommer hem antar jag, för jag är ju Miss NoLifer.
Är taggad på utgång, och den kan endast ske idag, och det är väll ingenting som vanligt så jag får nog städa mitt rum istället.
Imorgon blir det bara att ta det lugnt, jag är öppen för mysförslag hela dagen lång! Ingen utgång för mig inte, vill ju vara så pigg och fräsch som möjligt på söndag.
Nu ska jag duscha! Hare bra, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0