Vote for Obama

Chubby Checker - Lets twist again
The Beatles - Twist and shout
DAD - Laugh N' a half
Oh Laura - It ain't enough

Några bra gamla godiingar :) Sitter i skolan nu, är ju sådär gör kul. Not, vill bara hem och sova. Och det ska jag göra också, för det vankas valvaka imorgon. Håller tummarna på att Barack Hussein Obama ll tar hem allting, annars känns det ovärt. Annars kunde Bush lika gärna fortsatt att vara president, för om John McCain blir president tror inte jag att någonting kommer ändras över huvud taget. Eller små saker kanske, kanske blir det lite bättre, kanske blir det lite sämre? Man vet aldrig. Men jag håller i vilket fall på Obama och hoppas och tror att han tar hem detta!

Men sitter i skolan nu och har precis gjort klart min powerpoint presentation. Gör tråkigt, och gör dålig blev den med för den delen. Men jag orkade verkligen inte anstränga mig på det just nu, somnade ju klockan halv 5-5 imorse och vaknade runt sju. Så jag är redigt trött och ska hem och sova, sen ska jag ragga sällskap till valvaket, jag tänker ju inte sitta själv imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0