Back on track!

Och nu var jag tillbaka, vet inte hur mycket det blir men antagligen inte mycket, men endel inlägg kommer väll då och då när jag känner att jag har tid och lust för det!

De senaste dagarna har jag mått helt kanon! Skolan har gått bra, jag har gått bra, lucian har gått bra! Allting har helt enkelt gått bra, känns wonderful!
Har hunnit plugga ikapp nästan allting på ekonomin, och det gör mig då förjävla stolt över mig själv. Att jag ÄNTLIGEN tagit tag i det och gjort någonting åt saken. Det är väll inte den sidan som jag är mest stold över annars men.

Ja, sen har ju lucian gått bra med, hade en träning i måndags och det är alltid lika kul att få sjunga.
Mamma. mormor, farmor, ja hela högen har lyckats samla ihop en hel bunt med röstsedlar. Mina kusiners släktningar röstar på mig, mammas jobbar kompisar röstar, farmors grannar, mina grannar, mina vänner, mina släktningar. Ja det är en hel del! Jag sitter till och med uppe på familjen Blanckenfjells kylskåp.
Måste bara säga tack allihoppa för ert stöd, det värmer!
Redan på söndag sker första uppträdandet då vi ska visa upp oss på skyltsöndagen, kom gärna och kolla! Alltid lika roligt med vänner och bekanta!

Familjen Alfredsson har även skaffat sig en träningscykel i huset. Den står tillfälligt i TV rummet och det är galet skönt, slipper man missa sina favoritprogram osv, plus att underlättar ju jobbighetsgraden när man har någonting att kolla/lyssna på.
En situp bräda blev även inhandlad, men den kommer jag dock inte ha någon större användning utav. Sen blev det även en "träningsmatta", och den kommer jag i alla fall ha större nytta utav. Jag har nämligen slagit vad med mig själv om att jag ska klara splitt eller spagat inom två månader. Det innebär då galet mycket stretching! Ska även använda träningsmattan till att utföra yoga, eftersom att det är faktiskt rikigt skönt och avslappnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0