Vårdcentralen, here I come

Nu har de äntligen ringt från vårdcentralen. FIck berätta lite om hur jag mådde, vad som var felet osv. Det resulterade med att jag har en tid uppe på Pilgården klockan 14:30. Hatar verkligen sjukhem, vårdcentraler och allt vad det är. Det är någonting speciellt med dem, det känns så dystert när man är där, som att man förbereder sig för dödsbädden eller något liknande! Nej, ge mig en glad shopping runda och några miljoner istället!

Nu ska jag ställa mig och koka snabbmakaroner så att jag i alla fall får ner någonting i magen. Är så svårt nu när halsen är så svullen, gör ont att äta. Så snabbmakaroner funkar nog ganska bra, de liksom bara glider ner! Men nu kommer jag väll rasa i vikt igen antar jag... Får försöka pressa i mig mycket kolhydrater!


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: nä, jag skulle nog inte vara miljonär länge faktiskt... man får bli biljardär istället!

2008-11-14 @ 11:46:53
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0