Allt om inget

Heeeeejsan, känner på mig att detta kan bli ett ganska så långt inlägg. Vet inte varför, men det är upp till bevis så att säga.


Idag har jag varit i skolan, gick gör snabbt faktiskt, hade ekonomi först och den gick snabbt för att Dennis och Isak bara satt och fjantade sig så det gick inte att vara seriös, sen hade vi lunch och efter det hade vi engelska, det gick också ganska snabbt, skulle bara översätta en text så det var ganska gö.
Tog kvart i två bussen hem sen och hoppade av i Karlskoga, där ifrån fick jag skjuts utav två mongos, men det var ändå skönt att få skjuts hem för jag orkar snart inte sitta på de där svettiga bussarna. Ge mig mycket pengar och ge mig en helikopter, tack!
Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, skriva klart det här inlägget sen kanske jag ska försöka mig på att plugga lite!? Skulle vara väl behövligt.

Det är en sak jag har tänk på, nästan hälften utav alla busskurer är förstörda på något sätt utav folk som inte har något liv. Jag menar, hur jävla kul kan det vara att slå sönder glaset i dem? Eller alla skadegörelse över huvud taget, jag förstår verkligen inte hur kul det kan vara. Hänga på stan och sparka sönder saker, soptunnor, busskurar, skyltar och allt vad det är. Kan det inte bara få vara eller? Inte undra på att Degerfors/Karlskoga ser så himla taggigt ut, kommunen orkar ju inte slänga ut pengar på nya saker som kan få det att se fräscht ut, när bara töntligt folk ska slå sönder det bara för skojs skull. Snälla väx upp säger jag, om du vill så sönder någonting så slå sönder något som till hör dig själv istället och inte drabbar resten utav folket. Jag menar, på en skala 1-10 hur jävla tattigt ser det inte ut med sönder slagna saker överallt.


Sen musik fick jag bara in i huvudet helt plötsligt, vad skulle man göra om musiken bara försvann? Allvarligt talat, hur kul skulle det vara utan musik? Jag är en otroligt stor musik älskare och älskar allting som har med musik att göra, jag älskar att spela alla olika sorters instrument, sjunga, lyssna och allt vad det är. Jag skulle nog inte kunna klara mig utan musiken om den försvann, eller jo jag skulle väll det, men allting skulle bara bli så himla trist. Ska vi satsa på festivaler som hyr in clowner och mimare istället eller? Nej, allting skulle ju gå åt skogen.
Har även kommit på att jag är ett starkt fan utav dansband. Fast jag har nog vetat det ett tag, jag har nog bara förträngt det. Haha. Men dansband är ju ändå så jävla gö musik, det passar till allting! Dansband är alltså underskattat enligt mig, ge mig mer utav sånt!


Sen blir jag också så jävla arg som inte kan hålla käften i styr, folk som munnen glappar på 24/7, snälla ni. Hur kul kan det vara när folk inte längre orkar med en för att man inte kan hålla käften om nått? Tänk på det nästa gång innan du öppnar munnen igen. Jag blir så jävla förbannad på dig, jag vet i vilket fall att jag aldrig mer ska säga någonting till dig, i vilket fall inget som jag inte vill ska komma ut till någon. Men du, är det ok att jag hör av mig när jag ska berätta om något som jag vill att alla ska få reda på eller? Ja men okej, jag hör av mig då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0