Arroganta bimbos

Jag blir så jävla förbannad. Jag läste nyss massa olika bloggar och jag stör mig så äckligt mycket på uppblåsta jävla blondiner som tror att dom är någonting.
De tror att de kan allting, och skriver en massa skit om "viktiga saker", och det de skriver om det stämmer inte in för fem öre, har de någonsin ens LÄST en nyhet på internet eller i tidningen? Har de ens HÖRT TALAS om TEXTKRITIK. Nej jag tror fan inte att de har gjort det, utan de skriver bara en massa jävla bullshit som de tror kommer ge folk en mer mogen syn utav dem. Men vet ni vad? Vi ser er inte smartare, vi ser er bara mer totalt blåsta än vad vi gjorde innan. De är även också jävligt arroganta, "migmigmigmig", det är det enda som forsar genom deras trångsynta hjärnor.
Sedan gör ju inte saken bättre att de stavar som en kille på sex år, till exempel, en 17 årig tjej som går 3an på gymnasiet, och inte kan stava? Var fan har hon varit på sina svenska lektioner som hon haft i ca 12 år?
Jag kanske inte är mycket bättre själv med stavning och så, men jag låtsas inte vara guds jävla räddning till världen heller. Så skärp er för fan.

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, ah juste! ;)

2008-10-07 @ 18:30:52
URL: http://eemfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0