Lars gör en flopp!

Jag blir någorlunda arg på Lars i Idol just nu. Han brukar vara en utav mina favoriter i programet. Men vad i helskotta gjorde han idag? Vill han verkligen åka ut ikväll? Han verkar ju inte tänka med hjärnan i alla fall.
Jag saknar den där gamla Lars, Lars filosofen, tysta och stillsamma Lars. Han som var så redigt go? Nej men klart inte, han ska ju hålla på och tönta sig. Visst, han kanske inte tyckte att han töntade sig, men han lär väll ändå ha en hjärna att tänka med. I vilket fall tror jag att han åker ikväll, antar att det inte är mer än rätt i sådana fall.
Hoppas lycka åt dig på andra håll så att du kan hålla dig inom John Lennon stilen istället.
Okej, nu kanske jag tog i lite. Jag vill inte ha ur Lars ur Idol, men jag vill att han kan börja styra upp det här nu ;s Sure, han var rolig och söt idag men det håller inte direkt enligt mig.

Tänkte ladda upp lite utav min dag i bilder också. Tänkte testa något nytt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0