Förkyld? Javisst är det härligt!?

Men fan vad härligt det är att vara förkyld :) När du inte kan andas för att du är så täppt i näsan, huvudvärken som aldrig går bort och den där sköna känslan när du hostar tills du inte kan få någon luft och att det slutar med att du hostar av panik. Det är ju jätte härligt, verkligen :)

Idag har jag inte gjort allt för mycket, solade med anna för en stund sen. Kanske inte var så himla bra att jag gjorde när jag är sjuk men jag var bara så otroligt sugen.
Kollade även på ett avsnitt av Samantha who nyss, det är så himla bra! Haha. Se till att kolla på ett avsnitt om du inte sett det förut, det är gör bra!
Ska nog även kolla på lite Gossip Girl som jag har missat så mycket utav. Har ingen aning om vilket avsnitt jag är på så jag får väll börja kolla om från början. Ska göra mig några mackor och en kopp kaffe och bädda ner min sjuka kropp och ta hand om mig själv, jag menar eftersom att ingen annan gör det. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0