Gemä en man!

Oboy är egentligen så himla underskattat, i alla fall utav mig. Hur gott är det inte att dricka ett glas oboy till frukosten/kvällsmaten? Det är ju hur gott som helst! Detta har jag insett nu när jag är sjuk och oboy är det enda jag kan dricka som inte är äckligt. Jag nästan knarkar oboy, vet inte hur många glas jag druckigt idag. Många är det i alla fall!
Trots att oboy är så otroligt gott så kan det fortfarande aldrig, och då menar jag ALDRIG, så ett glas cola! Eftersom cola kan vara den godaste dryck som uppfunnits.

Och för er som kanske undrar så mår jag fortfarande inte bra, håller fortfarande på att hosta sönder mina lungor.
Det är ju så himla tråkigt att vara sjuk, man har ingenting att göra förutom att ligga och kolla på film och sova.
Det blir ju så himla ensamt i längden, ja om man ändå kunde ha en gubbe som tog hand om en, haha.

Kate Perry - Hot N' cold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0