Gimme more, gimme gimme more!

Gud vad skönt det var att gå idag! Jätte fint också för den delen, men lite väl slaskigt. Jag älskar egentligen vintern, om det är mycket snö. Jag kommer ihåg när jag och Bea var mindre och lekte utanför lägenheterna i bruket. Snön var över 1 meter hög, och vi skulle skoja till det och lägga oss ner där. Det var som att man låg i ett rum format efter sin kropp, kalla vita väggar så man bara såg himlen. Där låg vi och kom inte upp på grund utav att snön var för hög. Tänk om det vore så iår? Då hade jag inte suttit inne för en sekund, jag hade varit ute och kastat snöbollar, åkt pulka, rullad snögubbar, åkt pulka efter bil. Ja gud vad kul jag skulle ha. Skulle spendera mina pengar på att bara åka skidor!
Men om det nu ska vara slask hela vintern, då kan det lika gärna kvitta. För det är halkigt, blött och fult.
Hann även med att mata ankorna när jag var ute och gick, och jag kan säga att mobbing försiggår inte bara hos oss människor!
Nej, nu ska jag sätta mig framför MTV och dricka kaffe och ta en frukt! Ha det bra, tjooo.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du ja ;) allt bra? PUSS

2008-10-31 @ 13:19:21
URL: http://bluue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0