Hallå fuckface!

Tjabba tjena hallå!
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, suttit lite vid datorn och tvn. Varit på gymmet har jag med varit, dock så tränade jag inte! Skulle nog inte göra det för en 10 i alla fall, det är ju så grymt tråkigt med gym. Om jag skulle utöva någon slags träning skulle det nog bli simning faktiskt! Så nu vet ni det med! : )

I don't need no one else but me in my life! På ett sätt i alla fall, haha. Nej men jag trodde fel om mina känslor tror jag, men det känns bra att jag faktiskt kommit i underfund med vad jag vill och inte vill. Det är bara att ta nya starka tag och att ta aagen som att det vore den sista! Man ska inte stanna upp på små saker och göra dem stora när det inte finns någon som helst anledning till det. Det är bara att kolla framåt och inte låta någon göra dig ont här i livet, you go girl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0