Hello no more Miss. Depp! :)

Missade bussen förut, tycker jag väll var lite onödigt att göra. Men missar bara idrotten som jag inte hade tänk vara med på ändå. Känns lite onödigt när inte ens halva klassen är med, så vi får köra lekar hela tiden. Jag vill ju spela boll, kom igen nu! Heheheh.

Idag är jag även på strålande humör! Jag kom på, varför ska man gå runt och deppa? Man ska leva dagen som att det vore ens sista, man vet aldrig vad som händer. Så varför ska man gå runt och deppa när man istället kan vara glad? Ja det är ju den stora frågan det. Men jag finner faktiskt ingenanledning att gå runt och vara ledsen, så känns det i alla fall idag. Imorgon är det ju en ny dag så att säga, haha.
Men ändå, jag har det egentligen så jävla bra. Mycket bättre än vissa andra, så jag har faktiskt ingenting att vara ledsen över på det stora hela. Jag är stolt över mig själv, jag har ramlat ner i gropen hur många gånger som helst, och sedan tagigt mig upp igen medans vissa sitter kvar där nere och inte vet hur det ska ta sig upp. Men kämpa på, det ni kan om ni bara vill, det gäller bara att hitta ett sätt att göra det på!
Jag har även underbara vänner, och en underbar familj. Det behövs inte mycket mer än så för att göra en glad faktiskt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0