Hjälp mig på traven, gubben...

Nu sitter jag på bussen till skolan, försov mig imorse men hann i alla fall så det känns skönt. Det känns som att jag har missat alldeles för mycket utav skolan nu så jag ska försöka skärpa mig. Måste också plugga när jag kommer hem. Jag förstår mig inte på mig själv, alla andra verkar inte ha något problem med det. Men när det kommer till mig så ska jag såklart vara så jävla vrång, det ska väll egentligen inte vara så svårt att plugga? Jo men tydligen är det så.


Igår gjorde jag inte så mycket, kollade en del filmer och åt gott. Var även hemma hos Robin, tunnade ut och försökte färga Cissis hår, men det gick ju inte så värst bra. Enda som gick bra var väll att tunna ut håret, det resulterade i en stor jävla hårboll. Jävlar vad mycket hår en människa kan ha egentligen! :S


Och nu när man sitter på bussen så får man verkligen tid att tänka på saker och ting. Det är både bra och dåligt. Jag vill ju faktiskt bara att det ska bli som vanligt, för nu när vi vet vad vi har gjort för fel förut så tror jag verkligen att vi kan få det mycket bättre. Bara vi jobbar på det, men allting är upp till dig nu. Och jag säger det en gång till, att jag kommer inte att finnas här för dig hur länge som helst. Jag förstår faktiskt inte ens varför jag väntar för egentligen är det du som ska vänta på mig, det är du som ska be mig om att ta tillbaka dig.
Men jag vet som sagt att vi kan få det bra, eller vet och vet. Jag tror verkligen det, tänk på allting bra vi en gång har haft, skulle inte det vara kul om vi kunde få det så igen? Jo, jag tror att du vill det, i alla fall i en liten del av ditt hjärta.
Och jag tänker säga som så många andra har sagt till mig, att det känns fel på något sätt när det inte är vi. Det är ju så det ska vara, eller hur?


Jag har kanske kommit på anledningen till varför jag har haft ont i magen i lördags och att jag fortfarande har det. I fredags var det en annan sak. Men som sagt lördags tills även nu vet jag nu vad det är. Det är för att jag har tänkt på det här, ja jag får ont i magen utav att vänta så mycket, efter allting du sagt som inte verkar spela så stor roll, ja jag får ont i magen av att undra helt enkelt.
På det har jag även mensvärk, gör kul.

Men nu ska jag slå ner det här och lyssna på mina dansbands hits. Hare gött, haaaaaj.


Hann inte lägga in det här på bloggen när jag var i skolan, så jag lägger upp det nu istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0