I'm a happy happy girl..

Nu sitter jag här med mitt morgon kaffe och vräker i mig min ost macka, även en ägg macka idag. Guda himlars vad gott det är med frukost ibland!
Det är vid sånna här tillfällen man önskar att det kunde vara vinter. Tänk er när Advent äger rum, tända ljus, sitta och bara mysa! Eller ta en varm kopp oboy efter en hel dag i backen? Nej nu längtar jag något fruktansvärt till vintern, men det känns nästan som att jag är ensam om det! Haha.

Idag går bussen till skolan 5 över halv 8 så jag känner mig ganska så duktig, lyckades komma upp när klockan ringde idag, har hunnit duscha, sminka mig och tvätta håret. Ska bara föna det så är jag ready to go sen :) 

Detta måste i alla fall vara dagens!  Rödvin som man inte blir bakis utav? Jäägöööö            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0