Jag har ett ganska så intressant liv, not

Nu sitter jag här och har det hur tråkigt som helst, som jag säkert också kommer att ha resten utav dagen. Ni får gärna rädda mig ur detta helvete om ni vill. Jag vill göra någonting, orkar inte bara sitta här hemma på mitt rum och dö.
Pratar inte ens med någon på msn, jag sitter bara o kollar runt. Hur kul kan det vara?
Jag har inte ens gjort någonting vettigt idag. Legat i sängen och kollat på film, ätit mat och ätit chips. Låter det som att jag har ett kul liv så säg mig..
Sedan till en sak som gör mig själv besviken är att jag har insett att Linda Bengtzing är bra, har alltid hatat henne och hennes musik förut. Men tydligen inte längre, och jag skäms nästan lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0