Läs inte tack? haha

Jag skriver som Cissi. Vad är en blogg till för om man skiter i om någon läser den? En blogg är en sak som du publicerar så att alla kan läsa, vilket du antagligen också vill.
Om man skiter i om någon läser bloggen eller inte, då kan man lika gärna föra dagbok hemma om kvällarna och skriva ner sina tankar osv i, det är till för skrivning som man inte bryr sig om att andra läser. Eller rättare sagt, man vill inte att andra ska läsa den. Men det är ju bara fjantigt.

MEEEEN, nu ska jag vara lite fjortis och skriva om min dag osv.
Just nu sitter jag i skolan och har "projektarbete" som vi haft nästan hela veckan, det är nämligen så att det är tema vecka här på skolan och det ska handla om miljön. Det är så grymt jävla sjukt tråkigt så att det dra dit inte solen skiner.
Ska även stanna kvar  på coach tiden och göra ett datakunskaps prov som de hade när jag var sjuk. Sen ska jag hem och plugga, OCH SLAPPA, kanske baka, fan va göö det skulle vara! Ja men så blir det, ska baka något riktigt jävla gött och bara ligga och flöta!

Kommentarer
Postat av: c

bra skrivit :)

2008-10-09 @ 14:35:50
URL: http://ccck.blogg.se/
Postat av: Mats

Händer ibland att man läser din blogg ska du veta :)

2008-10-22 @ 03:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0