Oj vilken NATT!

Oj inatt var ingen rolig natt.
Somnade jätte sent så nu är jag väll inte så pigg. Min natt gick ut på att springa och spy var 5 sekund ungefär, tappa luften av panik hostattacker, ha så ont i lugnorna att man knappt vågat andas. Är det något för dig, så hör av dig. Är gärna intresserad av att byta mot en vrickad handled eller något. Ni vet vart jag finns!

Som ni märker så blir det bara en hemma liggar dag för mig i sängen. Ska ladda ner massa mysiga filmer och serier som jag har att kolla på resten utav dagen.
Men jag hade ju faktiskt tänkt att färga håret idag, men jag vet inte om jag orkar. Är ju grymt sugen men ändå. Det får nog vänta till helgen.
Nej nu måste jag sluta för nu måste jag dö av lugn smärta!
Ha det bättre än mig. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0