Schemalagd tränings vecka

Tänkte bara skriva några rader denna underbara natt. Jag har ju fått mina resterande dagar utav veckan planerad nu. Vet inte om jag kan säg att det är en höjdar vecka, men vafan man måste ju våga utvigda sina vyer! Haha.
Ibland förstår man sig inte på visst folk som säger en sak och gör en annan, speciellt inte när man ska påstås vara vänner. Då förstår jag faktiskt inte riktigt vart man vill komma med att säga andra saker än sanningen. Ursäkta mig om vissa där ute inte tycker så, eftersom att ni gör de här sakerna. Eller, ni låtsas nog som att ni tycket så, men innerst inne är det bara för att impa folk, när ni egentligen inte bryr er ett skit. HARRA!


Förövrigt mitt schema här under som jag kommer att följa denna vecka.


Kommentarer
Postat av: ck

ja man kan ju alltid försöka, börja se positivt och skita i allt. För försöka går ju iallafall :) ja det är klart ;) ska ju bli biffar nu för tusan!

2008-10-30 @ 14:23:58
URL: http://ccck.blogg.se/
Postat av: ck

ja det kan se roligt ut ;) men jag sa till nardo förut att vi ska med iallafall :) hahaha

2008-10-30 @ 15:03:02
URL: http://ccck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0