Sverige vs Danmark

Kom hem från skolan för ca en halv timma sen. Gick jätte fort i skolan idag, Gabbe böt även till våran klass från att ha gått Sam. Så nu har vi 6 killar i klassen, Wihoooo. Haha. Fick även reda på att vi hade skolkort idag, och jag var ju inte det minsta förberedd på det. Detta känns ju då mindre bra och jag ångrar att jag var med. Fotografen har ju också ett speciellt intresse att ta det jag ser dåligast ut på jämt, super kul!
Men skoldagen har varit bra och rolig annars, bara två dagar kvar tills höst lovet intar sin plats!

Haha, måste även köra ett Dagens skämt;
 

En dansk och en svensk blev tillfångatagna av kannibaler på en ö. Istället för att bli uppätna så frågade dansken ifall det var någonting dom kunde göra för att bli fria. Kannibalen svarar: gå in i djungeln och hämta hundra frukter av samma sort. Så de beger sig in i djungeln och börjar leta. Efter en timme kommer svensken tillbaka med hundra vindruvor. Då säger kannibalen:om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppar dessa vindruvor i röven på dig så är du en fri man, annars så äter vi upp dig.Ok säger svensken och kannibalen sätter igång.1, 2, 3,...47, 48.. 69..96, 97, 98, 99 Då brister svensken ut i skratt. Varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar undrar kannibalen. Då svarar svensken: Danskjäveln kommer med kokosnötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0