Underkläder = himmelen

Kom nyss hem efter en shopping runda på stan med mamma. Fick inte så mycket inhandlat men jag är mer än nöjd med mina köp! De kommer nog ut på bild senare under dagen.
Måste bara säga att finns det något mer bajgoigare än när man köper ett par underkläder som är så grymt jävla snygga att du inte kan slita blicken från spegeln? Jag tror nog inte att det finns det, men den lyckan hände mig idag och det känns himla gott faktiskt! Var nästan så att jag allvarligt talat ville gå runt på stan  för att bara visa upp vilket underverk de gjorde när de satt på. Haha, men jag hejdar mig med det faktiskt. Men jag kan ju i vilket fall säga att jag har nog favoritserat de där underkläderna nu faktiskt!
Men nu måste jag skynda mig och spela lite Playstation 3 innan brorsan kommer hem, hörs senare! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0