Varför är det viktigt med statistiken på din blogg?

Nu tänkte jag svara på en fråga en gång för alla. Många frågar mig varför jag är så i mån utav att folk ska läsa min blogg.
Anledningen är att om fler folk läser min blogg så får jag mer drivkraft till att skriva mer och mer. Nu undrar ni ju säkert "aha varför det då, det spelar väll ingen roll...", jo men för mig gör det faktiskt det. Man blir mer peppad när man vet att folk läser den. Vad är det roliga med att ha en blogg om ingen skulle läsa den, då kunde jag lika gärna fört dagbok som jag skrivit i ett tidigare inlägg. Men nu gör jag ju inte det, utan jag skriver en blogg som jag publicerar öppet på nätet just för att folk ska kunna läsa den.
Och där har ni mitt enkla svar gott folk! :) Ha en bra kv'äll så hörs vi nog senare.


Kommentarer
Postat av: ck

så jävla sant! :) dom som inte bryr sig om det kan ju lika gärna skriva i sin dagboken bredvid sängen typ!

2008-10-27 @ 20:56:03
URL: http://ccck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0