Vi ser det snöar, vi ser det snöar!

Så här tidigt har jag nog inte varit uppe på länge! I alla fall inte frivilligt. Det är jag inte nu heller i och för sig. Det är inte lätt att inte vakna när grannen gräver runt sitt ut och borrar i marken så det hörs ända ner till skåne. Jag tippar om att min skumma granne lägger fjällvärme. Men vad vet jag? Han kanske bara ska lägga massa mjuk jord ect, för att kunna begrava sina lik som han dödat under årets alla magiska Halloween nätter. Bara en vild gissning så att säga!
Nej men nu ska jag allt äta en redig frukost och koka ihop lite havregryns gröt, två fullkorns mackor med en paprika skiva på och ett glas stort glas mjölk. Efter det ska jag ge mig ut och gå i denna härliga snö! Gud vad jag älskar snö! Enda som fattas är en man som kan hålla mig sällskap under dessa vinter tidet. Förra december månad vad så mysig! Ta mig tillbaka till den, då var allting roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0