Anders Bagge, here I come.

Har nyss kollat på Idol, haha och jag älskar jurryn, jag älskar Anders Bagge! Han är ju inge rå skön för det! Älskart..
Och jag fattar verkligen inte hur folk som sjunger så förjävligt dåligt kan ens ta och söka till idol, som hon ryssen.. Ho fattade ju verkligen inte själv att hon inte kunde sjunga, först en låt på engelska, sen svenska och sist spanska. Vad fan är det för fel på tjejej, så jävla bisarrt. Ett nej är väll ändå ett nej. Jag irriterar mig på sådana människor, och sådana som verkligen bara inte kan sjunga men tror att de kan det bara för mamma har sagt det.
Men det var ju dock ett par bra med, och det är ju alltid bra. Jag kommer nog faktiskt även att följa idol efter auditonerna är slut. Har nog inte gjort det sen Darin och kompani var med. Men i år är det fan grymma personer som ska vara med! Får dra en kväll med Bea, kolla Idol och äta less fat ostbågar. Gamla goa tiderna! Haha.

Ska nog plugga det sista nu och sedan sova, om jag inte sover direkt och pluggar på bussen. Tror nog inte att det spelar någon roll om jag skickar in det ikväll eller imorgon bitti. Och jag behöver ju faktiskt sömn inatt om jag ska orka med min plugg dag imorgon. Wish me good luck : )

Måste bara tipsa om denna länken, han var med på Idol ikväll och hade en grym röst!
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.599929&renderingdepartment=2.19545

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0