En bra dag för Jennifer, ja tack!

                                                           

Idag kom jag hem från skolan ca kvart över fyra. Då hämtade mamma upp mig vid bussen och vi fixade lite saker, åkte och handlade och så vidare.
Efter det bar det av hemmåt och det första jag gjorde var att slänga i mig ett stort mål med mat! Mumma för min mage var det! Jag bara älskar mat!

Efter en stunds surfande på internet så tog jag ÄNTLIGEN tag i kragen och satte mig och pluggade. Blev att plugga datakunskap idag. Så nu har jag gjort massa uppgifter, även de som inte var obligatoriska, så nu är jag faktiskt riktigt nöjd med mig själv. Kändes jätte bra efter att allting var gjort, eftersom att det är inte ofta jag orkar plugga så här mycket. Men känslan var som sagt hur skön som helst!
Nu ska jag bara plugga en sak till ikväll, men först ska jag ta mig ett långt bad och sedan sätta mig framför tvn och kolla på Idol! Gud vad jag längtar! :)

Imorgon har vi bara två lektioner i skolan. Börjar halv tio och slutar fem i ett. Men jag ska vara duktigt och stanna kvar på coach tiden och göra klart mitt privatekonomi arbete. Känner att jag inte kommer att få det gjort annars, eftersom att jag fattar noll utav det jag ska göra. Så det är bättre att jag stannar kvar i skolan och faktiskt får det gjort!

Sen måste jag bara säga att det var fan jävligt skönt att äntligen få skriva ett blogg inlägg! Förstår inte hur det kan kännas så bra? Men det är väll därför folk skriver dagböcker antar jag, för att få skriva av sig om sin dag, om sina tankar osv! :)

Men nu ska jag belöna mig själv med ett varmt skumbad så hörs vi kanske senare! CIAAAAAAAAAAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0