HHEEEY

Hej, tänkte bara säga att jag faktiskt har skaffat en ny blogg nu. Som jag sade igår på min bilddagbok så blev jag otroligt sugen på att börja skriva igen, så nu har jag skaffat mig en ny blogg! Enjoy!
Ska hem och fixa lite med den om jag har tid, annars kommer det väll någondag denna vecka. En bra blogg behöver en bra header och ett fint utseende ;) Och klart jag ska ge er det!

Nu har jag väldigt många saker att plugga i vilket fall, jag har ett helt privatekonomi arbete som ska göras klart, en del datakunskap och lite svenska. Men jag ska försöka hinna med det mesta idag och imorgon.

I vilket fall så sitter jag på engelskan nu, men det blir inte så mycket gjort, tyvärr. För att jag vet att jag inte har orken hemma, så egentligen borde jag ta vara på lektionerna och plugga här. Men det är inte så lätt när man har med sig datorn på lektionerna, och det innebär ju självklart msn och diverse ting.
Engelskan slutar i alla fall tjugo över 12 och då ska jag nog ta bussen hem kvart i ett. Får se om det blir något pluggande på där, tvivlar dock på det. Det blir nog snarare en tupplur.


Kommentarer
Postat av: <3

FUCK THAT NICE !

2008-09-16 @ 11:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0