Käääära bloggläsare

Haha jag måste bara säga att det var oförväntat, aldrig trodde jag att ni skulle vara så happy över att min blogg kom tillbaka!? Men tydligen så hade jag fel.
Jaja, trodde att jag skulle hinna med att plugga idag, men på bussen glömde jag bort det totalt och när jag kom hem så tänkte jag att jag sätter mig och fixar bloggen, sedan tar jag tag i läxorna. Men såklart så somnade jag och sov till klockan halv åtta. Det är ju typiskt mig faktiskt! Jag undrar verkligen när jag ska orka ta tag i pluggningen, det ska väll inte vara så svårt? Jag intalar mig själv att det är ju faktiskt bättre att plugga nu, och gå ut med fina betyg, än att ångra det senare när man sitter där på ICA och frågar sig själv varför man inte pluggade mer och tog tag i sitt liv i tid.
Det borde väll inte vara så svårt eller?

 

Kommentarer
Postat av: <3

ta tag i ditt liv så du inte hamnar i kassan på ica ;S det går inte för sig hörredudu :D

2008-09-16 @ 21:52:11
Postat av: Jennifer

Haha, du är smart du! Jag vill ju faktiskt inte jobba i lagret på ICA i hela mitt liv : / Jag ska bli rik.

2008-09-16 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0