KANAL 3 HERE I COME, and 5an

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen märkte jag : ) Men det kommer väll att bli sådär, att jag skriver när jag känner för det. För jag skriver faktiskt för min egen skull, för att få skriva av mig lite : )

Lyx för mig! Vi har inte haft 5an på över en månad tror jag, för det gick inte att kanalsöka. Men nu funkade det och 5an är tillbaka, och vi fick 3an på köpet som vi egentligen inte ska ha!? Men det är ju ganska göö! Nu är jag lycklig och ska kolla på top model 4 sen. wiiiho

Har också bestämt mig för att följa med robert o de nästa gång de ska utomlands, och han sa att det blir nog kring nyår. Så nu får jag spara pengar, för nu ska fan i mig ja med utomlands. Jag är ju dyng noob, bara varit i ett varmt land 1 gång. Fuck för det, hhhhhhhhhhhhhaahaha. Jag har så jävla bajtråkigt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Sugen på godis är jag med, men mamma gick precis in o la sig i badet, så inget godis för mig på ett tag. Känns ganska surt.

Kommentarer
Postat av: pappsi

ja ha då tigger du pengar av pappsi till utlandsresan? å vad det där om godis vart vet ja inte ...det är inte LÖRDAG än lille vännen hån ler



kram/pappsi

2008-09-23 @ 21:59:42
Postat av: Anonym

haha vilken söt pappa du har :D

2008-09-26 @ 01:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0