Nattugglan.com

Åh, gud vad jag vill sova! Visst är det jätte skönt att somna i sängen när man kommer hem från skolan, men gud vet att det har sina konsekvenser senare mot kvällen. Det är hårt när man sitter såhär sent, och vet att man inte kommer att kunna somna på ett bra tag och får lida för det dagen efter när man ska upp klockan halv sex. Jag längtar verkligen inte tills klockan ringer, kan jag inte bara få skippa morgon dagen?!
Jag orkar ändå inte ha lektioner, för vi gör ingenting i alla fall. Förbanna dessa datorer, jag sa ju faktiskt till mig själv att jag skulle börja sköta skolan nu när jag började gymnasiet. Men så blev det inte, och det är ju synd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

baby

2008-09-17 @ 13:54:48
Postat av: Jennifer

Vem ? hehe

2008-09-17 @ 17:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0