Naturkunskap

Fy, nu sitter jag på lektion och har naturkunskap, kan bara säga att jag hatar fan i mig våran lärare, hon är ju helt rubbad! LÄÄÄÄÄNGTAR bara tills denna lektion är slut!
Jag bara väntar på att någonting ska rammla ner i huvudet på henne så att hon svimmar :s Hon förstår ju själv att ingen lyssnar på henne, så nödvändigt och kul för henne att stå och snacka. Not!

Och jag försov mig imorse, vaknade klockan halv sju och jag måste gå till bussen kvart i sju för att hinna med bussen. Så jag funderade på att skita i den bussen och ta en senare. Men sedan kom jag på att jag har faktiskt bara varit på en NK lektion, och var tvungen att ta den bussen. Så alltså fick jag göra mig iordning på en kvart! Och jag hann! Är så stolt, hann dock inte äta någon frukost. Så jag sitter här och är jätte hungrig! Och det är ju säkert äcklig mat i skolan idag som det alltid är, helt typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0